|
Opzetten / inrichten administraties Het opzetten en inrichten van een administratie is voor de meeste eigenaren en financieel medewerkers geen dagelijkse bezigheid en vaak een lastige en frustrerende klus. Gerichte ondersteuning en branchekennis moet ervoor zorgen dat u de boekhouding zodanig inricht dat u nu en in de toekomst een volledig zicht heeft op uw opbrengsten en kosten, maar dat ook de hoeveelheid grootboekrekeningen worden beperkt tot de meest noodzakelijke. Beperking van de keuzemogelijkheden reduceert het aantal foutieve boekingen. De grootste winst is te behalen door de handmatige administratieve invoer te beperken. Dit kost veel tijd en de foutkans op een verkeerde boeking is tijdens dit proces erg groot. Voorbeeld: Het importeren van de bank en/of giroboekingen is vaak een standaardoptie in veel pakketten, maar het automatisch herkennen en genereren van een tegen boekingsvoorstel of scan input is een optie die niet veel pakketten hebben. Concreet wil dit zeggen dat je voorafgaand aan je factuur boekingen alvast je bankboekingen importeert, waarbij het online boekhoud pakket bij het inboeken van de facturen, na het intoetsen van het bedrag automatisch een boekingsvoorstel genereert. Op het moment dat u alle facturen digitaliseert én in de online administratie software zit een optie waarmee per boeking ook het gescande document wordt getoond, dan heeft u een boekhouding /administratie die erg toegankelijk en informatierijk is. U heeft dan alle factuurinformatie voorhanden en hoeft u nooit meer naar de archiefkast om een aantal facturen opnieuw te zoeken. Uw processen worden zo als het ware gekoppeld aan de financiële geldstroom. Doordat de input sneller en met minder fouten verloopt zult u of uw financiële medewerkers ook meer tijd overhouden om aan de hand van de informatie uit uw online boekhouding resultaatverbeterende acties te ondernemen. Linmex helpt u de administratie, toegespitst op uw bedrijf, in te richten.
|
|
Copyright © 2007 - 2023 - Linmex, Alle rechten voorbehouden.